2017(e)ko urtarrilaren 1(a), igandea

Joaneren gorabeherak Sorian

Soriara joan nintzen kuadrilarekin abenduko zubian. Kotzez joan ginen eta 2 hordu eta erdi izan ziren. Jateko orduan baino pizka bat lehenago heldu giñen.

Nire aitak eta nire amak maletak desegin zituzten eta bitartean nire anai arrebak eta nik gure lagunekin jolasten ari ginen.


Jan eta gero Onkanara joan ginen eta galdu ginen, baina azkenean heldu ginen. Onkadelan gabonetako merkatu  txiki bat zegoen,eta han jaiotzak zeuden. Jaitzak ikusi eta gero izotzeko pista batera joan ginen patinatzera.

Urrengo egunean 9etan altzatu ginen, eta arko tiroa egin genuen, nik ez nuen eman, niretzat zaila zelako.


Arratsaldean bi tartak egin genituen gaueko 9etan eta nire aizparen eta nire aitabitxiren urtebetetxea ospatu genuen eta gero dizionariora joku jolastu genuen; oso dibertigarria izan zen!




Azken egunean San Saturio ermitara joan ginen, eta sartu ginen eta nik beldur pizka bat neukan.
Ermita kobazulo batean dago.

Jateko ordua heldu zen, eta orduan etxera joan ginen. Jan eta gero Bilbora joan ginen bakoitza bere etxera.

Nire biziko Abenduko zubi onena izan zen!!!! Joane

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina