2017(e)ko martxoaren 28(a), asteartea

Alba Burgosetik ibili da.


Asteburuan  joan nintzen nire aitarekin,nire amarekin eta nire ahizpekin Burgosera.

Burgosean lagun batzuk zeuden eta beraien etxean lo egin nuen. 

Larunbatean Monasterio de las huelgasera joan ginen. Hor polizia bat zegoen eta nire ahizpa Paula bere walkitalkia eskatu zion. Gero jatera joan ginen.





Jan eta gero Santa Mariaren ateara , Katedrala ikustera
joan ginen. Baina monumentoak itzita zeuden eta bakarrik ikusi genuen
kanpotik. Tabernaz-tabernaz pintxoak afaldu genituen.

Igandean tirolinetara joan ginen baina ez da zuek pentsatzen duzuenik, ez,e gurrezko gauza batzuk zeuden eta ez jauzteko arnes batzuk jarri behar genituen. Lau fase zeuden nik laurak egin nituen baina azken
fazea piska bat zaila zen.Laugarren fasean hankak dardaratu zitzaizkidan baina laugarreneko tirolina oso guai izan zen.



Etorri Burgosera¡¡¡¡



Alba  

3 iruzkin: