2017(e)ko irailaren 15(a), ostirala

Acuapark batera joan nintzen. Carmen

Oporretan  acuapark batera joan nintzen, nire gurasoekin, nire anaiarekin, nire izekorekin eta nire lehengusuarekin.

Ni montatu nintzen tobogan batean altuena zena: kamikazea zuen izena. Gero zegoen igeritoki bat olatuak zituena. Hori eta gero pikatu ginen pizka bat eta bost minutu eta gero jan genituen bokatak. Jan eta gero digestioa egin nuen.

Ere alokatu ditugu hiru flotadore. Hamar minutu eta gero montatu nintzen toboganean, bat deitzen zen laberintoa, kurba asko zeukan eta zeuden hiru tobogan ezberdinak: bat zen azkarragoa, bestea zen luzeagoa eta beste astiroagoa.

Merendatzera joan nintzen: zegoen fruita, bunueloak eta gofrea. Oso ondo pasatu nintzen baina pizka bat triste jarri nintzen ni hor geratu nahi nuelako.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina