2017(e)ko irailaren 11(a), astelehena

Playa Cartaya. Ivan

Uda honetan Huelvako hotel batera joan naiz , Playa Cartaya du izena. 





 Nire laugarren urtea da hotelean eta 16 egun pasa nituen. Lagun bat neukan, Aner zuen izena eta gero Ander ikusi nuen.
Hotelak 3 txirrista handiak eta baita gaztelu bat txirrista  askorekin.
(Sakatu argazkian)




Aktibitate asko zegoen eta nik pinponeko txapelketa bat irabazi nuen. Aktibitate hauek zeuden: Pinpon , tiro karabina , arko triroa , shuffle , jakolo , twister , bandera  arrapatu eta minigolf.
Spa bat ere ba dago eta umeak erebai sartu al dute. Gu joan ginen gure kuadrillarekin. Jakuzzian umeak ezin ziren sartu baina guk sokorrista bat etortzen zenean uran sumergitzen ginen gu ez ikusteko eta joaten zenean burua ateratzen genuen

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina