2018(e)ko ekainaren 25(a), astelehena

Disneyland Parisean

Nik Disneyland Parisera joan naiz. 

Ostiralean 5 etan esnatu nintzen eta areoportura joan nintzen, hor gosaria hartu genuen. Geroago hegazkinean sartu ginen eta lo piska bate egin genuen. 

Parisen furgoneta batean montatu nintzen eta hotelean utzi zigun. Nire izeko etorri arte espero genuen. Lehenengoz Disneylandera joan ginen eta ikustean ya montatu nahi nuen.

Big thunder mountain deitzen zen, primeran pasatu nintzen atrazio honetan, gero punteria batena probatu nuen eta oso ondo ematen zidan, gero beste batzuetara joan ginen.

Hurrengo egunean Disney Studiosera joan ginen. Hor gauzak oso dibertigarriak ikusi nituen.Niri asko gustatzen zaizkit atrazzio forteak (altuak eta arinak) gehienak nire gustokoak ziren adibidez: Rock and roller coaster,The twilling zone of terror,Toy soldiers parachute drop eta RC Racer.Rock and rollena oso arin eta altua da  eta tren batean zaude montatuta. 

The twilling zone of terror ez doaz arin baizik eta igogailu batean sartzen zara eta gora bera joaten da. Toy soldiers parachute da paracaídas batean igotzen zara eta igo eta bera egiten du eta RC Racer auto batean igotzen zara eta ilargi baten modukoa atzera eta aurrera doa. 

Gauean espektakulo batean afaldu genuen. Espektakulo hori indioak eta caowboys zeuden eta probak zeuden ea zein taldek irabasten zuen. 
Ni talde horia nintzen.Lau talde zeuden: horia, urdina, verdea eta gorria. Niri gehien gustatu zitzaidana izan zen asko ginela eta gustietaz niri aukeratu zidaten proba baterako. Proba hori punteriarena zen, eman behar zenuen eskopeta batekin dianara eta nik irabazi nuen  eta medalla bat eman zidaten.Gero beste probetan irabazten zuenean bandera bat ematen ziguten eta gure taldea irabazi zuen.
Igandean  Disneylandera berriro joan ginen. Atrazio dezberdinenan montatu ginen baina azkenean piskatxo bat aspergarria izan zen baina bai egon zen bat asko gustatu zitzaidana: Buzz lighyear beste tren bat zen oso arina joaten zela. 

AsteleheneanDisney studiosera joan ginen eta nahi genuen lekuan joan al ginen. Ni RC Racera joan nintzen aitarekin eta nire ahizpak ratatouillera montatu ziren. Ratatouilleren ere bai asko errekomendatzen dizuet eta geuk lehenengoz pentsatu genuen pizka bat kaka izango zela baina azkenean gustatu zitzaidan.
Oso ondo pasatu nuen!
(Alba)







iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina